Sluta gör mig så förbannad!

2009-10-11 @ 10:34:59
Ha någon som hellst åsikt om någonting! Jag blir galen på dig. Inget händer och du bara sitter där. Gör något för i h*lvete. Jag har lessnat på dina förbannade "Jag vet inte" och axelryckningar. Skärp dig! Jag hinner inte ens bli på bra humör innan du irriterar mig igen. Vad är det för fel på dig? Inget duger ju någonsin! Man har ju verkligen ingen lust att fortsätta göra saker för din skull. Jag kan ju tydligen inte göra något för att göra dig glad. För det är alltid något fel.

Du går mig verkligen på nerverna ibland bara så att du vet. Men ändå är det något som gör att jag älskar dig något så innerligt att mitt liv tappar menigen utan dig. Du måste sluta vara så negativ och omotiverad hela tiden. Visa att du uppskattar det jag gör någon gång utan att påpeka fel och brister. Jag bli knäpp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HORA!!!!

2009-10-18 @ 10:04:20
Postat av: frida

nu när jag läser det igen förstår jag att det e din andra hälft du skriver om =)

2009-10-25 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback