Aktion fixa gran.

2008-12-18 @ 19:03:25
Nu j*vlar. Efter jag hämtat Andreas hos tommy (han får skjuts dit) bär det till Ösmo för att (kanske) hämta mamma och pappas gamla plastis. Orkar inte bry mig om hur den ser ut, bara jag har en gran. Riktigt konstig tradition, nån gång för länge sedan kom någon "smart" rackare på att "ja vet, vi tar in ett träd i huset." vilket har lett till att folk idag inte känner att det är jul utan en. Bra där. Åter till sak, pappa visste inte om den var hel och fungerande men jag hoppas på det bästa. Vi vågar liksom inte ha en riktig gran med vatten och barr på grund av att det är Tigers första jul. Har ingen lust att vakna kl 03 på natten för att katt-gullet fått för sig att han ska klättra. Kulor lär vi juh få jaga hur som hellst, det får gå.

Wish me luck!


Han gillade att klättra som liten. Ca 12 veckor gammal.

Kommentarer
Postat av: Maria

Funka granen? :D

Vad söt han är den lille tussen :)

2008-12-18 @ 19:18:43
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback