Hmm..

2008-12-03 @ 20:52:54
Jag har typ inget att säga idag. Har vart övertrött i två dagar och grinig som en fyraåring.

Andreas occuperade datan hela dan igår så jag hade ingen chans att använda den. Det är tufft att se honom så här, han kämpar så med att bli klar med något att visa upp i sin portfolio. Sönderstressad. Har aldrig sett honom så nere. Det har alltid varit han som varit min klippa och nu ar det min tur att vara hans. Han försöker dölja det med att säga att han mår bra men jag ser på honom att han ljuger. måste vara knäckande.

Har förövrigt hittat en ny skola jag vill gå. Jag skiter i hela KY-utbildnings grejjen för i vår. Det blir nog bara kurser istället. Tänkte läsa upp lite och utöka betygen med lite nytt. Får se hur det går. Och jag ska inte missa några datum den här gången. Har mina ups and downs. Igår orkade jag inte ens tänka på att plugga var så fruktansvärt nere över det hela, men idag stog jag om Em och pratade om att plugga och jag fick lite nytt ljus. Måste bara göra lite mer efterforskningar. Så då vet ni vad jag kommer ägna kvällen till.

¡Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback