Dagen D!!

2009-04-10 @ 11:33:19
Idag kommer han! Han kommer idag! Jag kan knappt bärga mig! Åh vad jag längtar. Just nu är jag dock ganska arg på honom, han har inte höra av sig alls i dag och han har mobilen avstängd. Han borde veta bättre, han känner mig och vet att jag får en klump i magen av sånt här. Har säkert försökt ringa honom 20 gånger sen halv 10 i morse. HOppas på att det inte hänt något. Vilket det säkert inte gjort men jag kan inte sluta oroa mig. Har inget nummer till någon av dom han är med heller. Blä!
Håller på att städa här hemma nu så det ska va fint när vi kommer hem. Ska åka och hämta honom i västerhaninge istället. Vi kom fram till att det är lättare att mötas där. Innan det ska jag duscha och köpa påskris. (Som inte får sitta i vatten eftersom andreas är högst allergisk mot björk) Ett litet ägg blir det nog också till snutten.

Fortfarande inget svar och hans flyg lyfter om typ en halvtimme! Fan va ont det gör i magen. Vet inte om jag ska vara arg eller gråta. Måste sysselsätta mig så jag slutar tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback