Drygt

2009-04-08 @ 15:25:35
Det är en dryg dag idag. Det är många faktorer som går mig på nerverna här på jobbet. Inget fungerar som det ska och både M-B, Chief och Mrs. S har egna inprentade sätt att sköta allt på. Inget utav dem är ens i närheten av vad dom lär oss andra anställda att arbeta på. Ska bli kul att se hur det har gått när jag komemr tillöbaka från Italien i Maj, för jag har faktiskt fått bekräftat att jag fått semester när vi ska åka, Hallelulja!
Cat (tidigare nämnd som "den nya") har fått  äran att åka på kurs, något som vi andra inte blivit erbjudna. Jag skiter i vilket för jag kan banne mig mer här än någon annan, Men att Em inte fick åka iväg hon med tycker jag är riktigt illa. Det är dags att kalla till någon sorts möte på det här företaget, för det funkar inte längre. Jag är så van men det är lite jobbigt att se Em hamna i kläm hela tiden. Sök aldrig jobb här, du blir bitter! Liksom jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback