Tungt

2009-04-02 @ 09:46:32
Just nu känns allt runt omkring mig väldigt tungt. Jag ska försöka knåpa ihop ett brev till Nackademin, som framhäver varför jag är mer värdig att komma in än andra. Ursh! Inte lätt när man inte tror på sig själv. Andreas åker på lördag och när jag vinkat av honom så ska jag vidare till öppethus på Nackademin. Har ingen lust att gå dit själv. Ska se om lillebror har lust kanske. Jag ligger rätt till i matten men det är helt grymt svårt och företagsekonomin ligger jag väldigt mycket efter i. Snart är det prov igen. Blä. Jag är hela tiden rädd för att misslyckas och jag känner att det börjar bli för mycket med allting. Dessutom ska jag jobba och nu har jag kommit in i en period igen då jag verkligen inte trivs och bara vill därifrån. Orkar inte liksom. Vad händer om jag inte kommer i till hösten? Vad gör jag då?

Orkar faktiskt inte tänka på det nu. Det är för mycket som surrar i mitt lilla huvud. Borde jobba.....

Kommentarer
Postat av: malin

Du kommer nog på nått att skriva. Finns det igen annan utbildning som e likvärdig nacakdemins? Lycka till!

2009-04-02 @ 12:41:26
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback