Vårshopping!

2009-04-13 @ 09:58:24
Hamnade på påskmiddag hos Unonu och Blondie i lördags. Vi blev kvar där över natten och så körde jag ANdreas direkt till jobbet därifrån. Jag märkte att IKEA bara låg ett stenkast ifrån Giganten så jag hamnade där undertiden som Älskling jobbade. Där blev det lite smått och gott. Det var skönt att få gå runt där helt själv. Jag kunde gå runt och kolla på allt utan att känna mig stressad av att ha någon att anpassa sig efter. Gick på plantagen också, så nu har jag olja till uteböblerna som jag ska smacka dit nu på förmiddagen. Det blev även lite skor också.


Love skopunkten!

Idag ska jag grejja lite här hemma, tvätta och städa lite. Sen ska vi till svärföräldrarna och äta ännu mer påskmat. Får se hur mycket jag hinner med. Borde räkna lite matte och laga ett par byxor under dagen men vi brukar alltid bli kvar hos Andreas föräldrar ganska sent.

Om man ska ta och sätta igång kankse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback