God morgon.

2009-08-27 @ 08:24:22
Vaknade av något lite för tidigt imorse, babe var inte i sängen och svarade inte när jag ropade så jag ringde, då öppnar han toadörren och frågar varför jag ringer honom. Minuter senare springer han till bussen och jag är ensam kvar.

Det var på gränsen att jag skulle få jobba idag. Kimmi var sjuk igår och dom visste inte om han skulle vara frisk till idag. Skit samma jag är hemma i alla fall. Jag har sett fram emot min lediga dag sedan i måndags. Övertalade mig då att det skulle vara skönt med en ledig torsdag. Däremot var det meningen att Andreas skulle vara ledig idag han med men han blev tvungen att jobba. Någon på Giganten hade fått typ blindtarmsinflammation.

Idag ska jag försöka förända saker och ting här hemma. Andreas har pratat en hel del om att flytta, till mindre! Min vision har liksom varit hus som nästa boende. Inte en 1,5a eller 2a. Men nu har jag övertalat honom om att om jag blir bättre på att hålla efter efter mig så behöver vi inte flytta. För det är stöket som stör honom. Och jag ska faktiskt erkänna att det mesta är mitt. Men nu när jag ändå har slutat röka, börjat träna så kan jag ju lika gärna börja städa efter mig också.
 
Rökningen går ju toppen måste jag säga! Har itne rökt minsta lilla sen den 3dje Augusti. Känner mig stolt. Träningen började jag med i söndags dock men jag känner mig jätte taggad och tycker det är riktigt kul. Vi gick ringvägen runt i söndags sen simmade jag 1 Km  bröstsim och 250m rygg i tisdags, vattengjumpa igår och så har jag tänkt simma lika mycket idag igen. ska till skansen med mamma på söndag så det blir nog ingen ringvägen men jag får ju röra på mig ändå.

Jag ska försöka komma ihåg att betala räkningarna idag också. Det är så mycket jag vill göra men jag tror inte att tiden räcker till. Även om jag utnyttjar den till max. Ska nog äta frukost nu och sen ska jag sätta igång om jag ska vara i närheten av att hinna.

C ya

Kommentarer
Postat av: Miimi

Fasen vad duktig du är! Hejja Sara!

2009-08-27 @ 14:11:18
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback