Herre Gud!

2009-08-04 @ 13:20:32
Det är så stökigt här hemma att jag inte vet i vilken ände jag ska börja! Men jag har bestämt att jag ska städa idag. I alla fall lite. I går var vi på Kolmården med Johnny, Vera & Aeris, det var nog nästan semesterns bästa dag. Vi åkte hemmifrån vid 8 och var inte hemma igen för strax efter 22. Så värt det! Ända nackdelen är att jag blir så extremt sugen på egen bäbis att jag blir tokig. Galet jobbigt. Vågar/vill inte prata med Andreas om det heller, han känner sig bara pressad till att skaffa barn och ju mer jag pratar om det desto mer pressad känner han sig. Ursh.

Lite mer än halva semestern har gått och som sagt halva tiden har jag bara suttit och slappat men idag tycker jag att vi ändrar på det. TV:n har inte vart på idag överhuvudtaget så jag känner mnig stolt. Är även stolt över att jag har bestämt att jag inte ska röka när jag är med lilla Aeris, så igår rökte jag endast en God morgon- och en God natt-cigg. Klappa huvudet! Det som var jobbigt var de tillfällen då man inte hade något att göra, typ när de andra var på toa eller det var dags för blöjbyte och liknande. Får komma på något annat att göra vid sådana tillfällen om jag ska sluta röka. Jag har däremot inte bestämt att jag ska sluta men tanken är inte helt främmande. Finns egentligen inget som tala för att fortsätta.

Om jag ska ta och  börja städa kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback