Sista dagen.

2009-08-16 @ 10:34:14
Imorgon är jag tillbaka på jobbet. Ångesten ligger på lur i kroppen och bubblar. Jag vill verkligen inte! Träffade även lite folk på telegrafen i fredags som kunde skvallra att Kat har fått åka på 4 dagars utbildning i GBG nu också. Känns bra att ha vart så uppskattad under mina tre år där. Jag har inte fått vara iväg på en ända utbildning. Tur att det inte favoriseras och särbehandlas! Finner ingen anledning till varför jag överhuvudtaget ska lägga ner mer energi än nödvändigt på det där företaget. Från och med nu kan dom glömma att jag gör ett uns mer än jag måste.
Däremot så har jag hittat en ny utbildning. Den har start i november så om jag har tur kanske jag får gå den. Ska söka  i vilket fall som hellst. Tyvärr är den inte lika bred som den jag sökt tidigare, men det är ingen. Jag kan ju få plugga i alla fall. Jag måste ta mig i kragen ochvar därifrån senast till jul! Så är det bara. Det får vara bra nu!

Igår var det namnkalas, jätte mysigt. Vi var dock inte speciellt bra på tipsrundan. 4/9 rätt, inte okej. Dock tog vi utslagsfrågan på födelsevikten utan att fuska! Nöjd. Vi var hemma igen vid 22.30 Idag är planen att koka denna f*rbannade sylt som jag har planerat i flera dagar men faktiskt inte hunnit. Ska nog försöka städa av lite också så att det känns extra bra att komma hem från jobbet imorgon.

Jag har nog haft dom bästa semesterdagarna hittills dom senaste dagarna! Jag och Babe har haft helt fantastiskt skönt. Vi har inte gjort något extraordinärt men dagarna har vart riktigt långa och händelserika. Sånt gillar vi.

Om någon ting ska bli gjort idag så är det lika bra att jag sätter igång!

En tanke till Nathalie Sennerstad, hennes familj och andra berörda. Vila i frid. 2009/08/13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback