Update.

2009-08-31 @ 19:01:30
Siiter här med sprängande huvudvärk. Det är regnet som hänger i luften som j*vlas med mig. Ska snart sätta mig i bilen och hämta andreas. Tycker inte att han ska behöva komma hem vid halv 11 ikväll. Jag vill ju ha sällskap. Dessutom så har jag bokat en volumaster från OBH/Björn Axén som jag ska hämta ut.

Var på skansen med mamma igår. Det är lite av en årlig tradition som vi har bara hon och jag. Vi valde att gå ut från södra eftersom det var så mycket folk som skulle till tjejmilen. Jag tycker om att gå. På vägen ut fick vi ett varsitt paket med yoghurt på portionsförpakning. Helt okej smak, otroligt söt förpakning.


Efter att vi avklarat alla djuren så fastnade vi vid scenen vid torget. Det var folkdans, som mamma älskar. Det sprätte i hela kroppen på henne och hon sjöng med i alla låtarna. Hon och pappa dansade när jag var lliten men slutade när lillebror kom för att tiden inte räckte till. Det sken om hela henne! ska försöka få henne att börja igen, hon saknar det. Det syns. Lilla Mamma.

Funderar på vad jag ska göra för mat ikväll. Vi kommer ju hem ganska sent. Blir säkert ungspannkaka. Det går fort. Dessutom har jag juh smörgåstårta i kylen som vi kan äta medan pannkakan blir klar. Så får det nog bli.

Imorgon är det simning igen. Älskling jobbar eftersom "Krabban" på han jobb har fått tagit bort blindtarmen. Så det blir nog Jag Carro och Bobbo som åker. Carro hade nått med körskolan till 7 men vi får spurta iväg efter det. Ska bli så otroligt skönt. Vill inte tappa det här nu. Jag håller ju fortfarnade upp med rökningen och det är jätte städat och fint här hemma. Det är inte så jobbigt att städa när det inte ligger en massa saker överallt.

Träffade Johanna och Charlie idag förresten. Han var verkligen tok söt. Så lik Jocke! Ville bara peta och snutta och lukta och mysa. Fina.

Kräftskivan gick förresten sådär. Ingen super hitt men Andreas gillade vinet i alla fall och när vi kom hem gick vi och la oss ganska direkt. Jag i sängen och han... Ja en bild säger ju mer är 1000 ord.



Jag tror mina katter vill ha mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback