Böckerna tog slut

2009-08-07 @ 14:14:33
Då har jag läst ut 2 böcker på mindre än två dygn då. känns kul det här. Jag har ju i alla fall suttit på balkongen så att jag har fått lite färg. Jag vill ut och göra nått med någon. Känner mig jätte tjatig och gnällig. Men jag börjar känna mig helt isolerad här på grund av min egen oförmåga att aktivera mig själv.

Imorgon är andreas ledig i alla fall och då ska vi äta frukost på Ringvägen sen ska vi köpa doppresenter och försöka hinna med att åka lite inlines. Andreas ska i alla fall försöka lära mig. Vi ska försöka aktivera oss lite nu dom sista dagarna innan jag ska vara tillbaka på jobbet. Det är bara en vecka kvar nu. Blä!

Sen det här missförståndet som har vart. Seriöst, jag vet inte om ni ignorerar mig eller om ni bara är klumpiga men gör nått åt saken. Var ärliga i alla fall. Om ni är sura kan ni lika gärna tala om det, men ni har ingen anledning att vara det. Era problem ska inte behöva var mitt. Det börjar bli tröttsamt. 

Kommentarer
Postat av: malin

vad har hänt nu da? Hoppas att ni har det bra i solen!

2009-08-07 @ 17:15:28
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback