Min gris

2009-08-09 @ 22:36:49
Utan att ha bestämt något så har jag nu varit helt rökfri i 2 dagar. Igår var det rena prövningen. Vi satt på en klipphäll vid vattnet med en liten brasa och drack vin. Så otroligt mysigt. När vi kom hem så fortsatte bara jag och Andreas på balkongen med massa levande ljus och lycktan jag fick av David och Malin i födelsedagspresent. Den funkar förövrigt prima! Inte en enda gång under hela kvällen var jag sugen på en cigg. Så stolt faktiskt. Så här duktig har jag nog aldrig tyckt att jag varit tidigare. Jag har till och med införskaffat mig en spargris för pengarna jag egentligen skulle ha "eldat upp".



Vi va på dop idag. Lilla fina! Måste ju säga att jag blir alldeles till mig i hela kroppen när jag ser dom så undrena! Min tur kommer... hoppas jag.

Missförståndet är löst by the way. No biggie!

Jag har inte haft ett enda myggbett på hela sommaren och igår när vi var iväg och bada vid Norrhagen kom dom. Från bilen till vattnet, en promenad på kankse 5-10 minuter, fick jag säkert 10 myggbett. Var av 6 stycken sitter i knäväcken. Lovely! Hatar mygg!

Kommentarer
Postat av: malin

Den lyser snyggt!

lycka till med slutandet!

2009-08-10 @ 12:37:37
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback