Vad är det för dag?

2009-12-02 @ 20:50:48

Herregud vilka långa dagar jag har. Fast dom är inte långa bara otroligt informativa så det känns som om jag har hunnit med hur mycket som hellst fast att det bara gått 3 dagar. Typ, någon som fatta? Fick i uppgift till idag att läsa 200 sidor. Här börjar vi inte snällt inte. Jösses amalia. Jag hann inte trots att jag läste på tåget hem, hela kvällen hemma och på bussen imorse. Som tur är så är det ingen katastrof. Jag hinner läsa ikapp. Det är både intressant och ointressant på samma gång och jag svajar hela tiden mellan fullkomlig frustration och eufori. Jag har inte ens haft tid att tänka på bloggen. Känns som om det var en evighet sen jag skrev men insåg att det var i förrgår. Som sagt mina dagar är jätte långa men går tokfort. Jag är så utmattad att jag knappt vet vad jag själv heter. Imorgon har vi sovmorgon. Härligt att inte behöva stiga upp 05.30 för att hinna med bussen så att man kommer i tid. Så halvdag imorgon och sen är det fredag. I den här takten kommer det vara jul i en handvändning.

Måste ta och plugga på morgondagens material så att jag kan hänga med någesånär. Sen ska jag faktiskt ägna lite tid åt älsklingen. Det tror jag han behöver. Och jag med för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback