Vitt!!

2009-12-20 @ 17:59:47
(Skrev nyss ett inlägg men min dator lyckades jiddra bort det så jag sammanfattar bara.)

Det har vräkt ner snö hela dagen. Ett tag kom det så mycket stora flinngor att jag inte kunde se Willy's från vardagsrummet. Vågar man hoppas på en vit jul?

Har faktiskt äntligen julstädat här hemma. Känns bra. När Andreas kommer hem om en stund så ska vi gå ner i källaren och hämta granen och allt annat julpynt. Trots all skit som händer runt oss just nu så har vi bestämt oss för att försöka göra det bästa av julen ändå.

Hoppas Andreas har mage att kliva ut på balkongen och sätta upp ljusgirlangen ikväll. Jag tänkte göra det tidigare idag, men det var för vackert för att förstöra. Jag är svag för orörd snö, klarar inte av att kliva i det. Jag går alltid i andras fotspår på vintern. Annars får jag dåligt samvete/ångest och tycker jag förstör. Knäpp, jag vet.

Nu borde snart Babe kliva in genom dörren om allt gått bra. Ska gå och speja efter honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback