Ny skärm!

2009-02-01 @ 22:43:07
Nu är jag också medlem i plattskärmsfamiljen! Den är dock större än TV:n vi har i sovrummet. Men så kan det gå, Andreas behöver så mycket skärmyta som möjligt när han jobbar.



Annars så fortsatte dagen i typ samma bittra anda. Jag fick ett ryck och tog hand om disken och delar av köket, påbörjade uppacket av kartongerna men jag pallade inte. Sen spelade jag Sims. Det var länge sedan, tröttnade dock lika fort den här gången som senast. Har nog vuxit ifrån det också.
 
Mamma fyllde år idag också! Va i ösmo och åt lite köttfärslimpa och tårta till efterrätt. Fick en halv köttfärslimpa med oss hem också, hon är snäll hon, min mamma! Köpte ett bestick-set i present, dom som dom har är så veka enligt mamma. Så nu har hon 72 nya delar. Vi åkte ganska tidigt och chansade på att ingen hade hunnit ta våran tvättid. Rätt gjort av oss. Nu är allt rent och inlagt i skåpen.

Men Älskling verkar lite rastlös nu så jag får nog avsluta för ikväll.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback