Dagen som var

2009-02-04 @ 08:37:44
Då var födelsedagen förbi, den blev inte alls lika misslyckad som i mina drömmar. Andreas hade städat så fint när jag kom hem så det var bara att duka fram. Han hade dekorerat tårtorna jätte fint med riven choklad hallon och blåbär. Och han fick sin efterlängtade Playstation 3. Vad ska jag säga mer än "Välkommen till tv-spelslandet". Vi har nu alla dom senaste konsollerna, Wii, Xbox 360 och Playstation 3. Vad står man inte ut med för sin Älskling. Köpte Little big planet till honom också. Sött litet spel, ganska kul också faktiskt. Han vill juh att jag ska börja spela mer tv-spel med honom så han fick en extra handkontroll också. Så jag vet juh vart jag kommer hitta honom idag! Bara han är nöjd så.

Jag hoppas att Em är frisk idag. Och att Chief tar sin lediga dag som han brukar. Har jag tur kanske?! Vill inte vara ensam längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback