Åter regn.

2009-01-25 @ 09:58:11
Det regnar... Idag igen. Härligt med svensk vinter i stockholmsregionen.

Min bil slutade funka helt igår! Batteriet var så dött att till och med centrallåset slutat funka. Det ni, det händer inte ofta. Pappa skulle till haninge och hämta mamma så han svängde förbi biltema och köpte ett nytt batteri så nu j*vlar. Får se om han tittar förbi så vi kan sätta i det. Ska juh på cellprovtagningen i morgon och komvux. Och i det här vädrat är det inge kul att gå. Lite lat är man juh även. Håller tummarna.

Idag står Matte på schemat, Måste plugga lite. Har inte orkat på hela veckan så jag måste ta tag i det. helt enkelt. Men först lär det bli lite serier. Har juh inte sett på varken One tree hill, gossip girl eller Desperate housewives på tre veckor. Så jag har 9 avsnitt att ta igen... Mmm va jag ska mysa. Sen ska jag räkna, annars blir älskling arg på mig.

Nu förflyttar jag mig till soffan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback