Dutti flikka

2009-01-13 @ 21:07:49
Har väll lite halvt om halvt bestämt mig för att göra något åt det här med att komma till min målvikt. Så idag har jag vart ganska ordentligt taggad på att träna när jag kom hem. Andreas skulle till gymmet med sin bror så då kunde jag hålla på som jag ville här hemma. Ville dra igenom hela yoga passet på WiiFit. Gör iordning allt och förbereder mig. Drar igång Wii'et och inser att Andreas har lånat ut kontrollerna till sin bror. Happ då gick inte det. Tänkte att jag istället kunde köra ett pilates pass, men det var så länge sedan sist att jag inte kommer ihåg alla övningar. Så jag grejjar en video på datan men lyckas inte få över den till Xboxen. Så då gick inte det heller. Så det blev typ massa olika situps och andra mag-övningar i en halv timme och sen gick jag för att möta Andreas som var på väg hem från gymmet.
Och det här med att jag troligen kommer sluta röka i år börjar kanske ta sig det med. Nu börjar jag juh blir lite skrovlig i halsen också så jag tänkte inte röka så mycket kommande dagar. Ivanliga fall röker jag ungefär 10 cigg om dagen. Idag har jag "bara"  rökt 6 stycken hittills. Kommer max bli en till ikväll. Så lite duktig känner jag mig i alla fall. Ska juh till Malmö i helgen också och varken Johnny eller Vera röker och dom har ingen balkong. Så jag gissar på att det inte blir så mycket då heller.

Faxade iväg mina gymnasiebetyg idag och en lärare från komvux ringde på eftermiddagen. Jag börjar med Matte C'n på måndag. Ska komma dit efter jobbet och leta reda på läraren så vi kunde prata och planera lite. Bara företagsekonomin kvar då. Får kanske ringa SYV imorgon och se hur det blir.

Har fått en kallelse till cellprovtagning också. Liite rädd är jag. Måste dock boka om den. Tiden passade inge bra. Får försöka komma ihåg att göra det imorgon på morgonen. Dom har juh lunchstängt när jag har lunch. Så praktiskt att ha stängt när alla andra är lediga. Sjukvården i ett nötskal.

Nu blir det lite kramar i soffan för min del.

Kommentarer
Postat av: Sarah

vadå, får alla en sån kallelse?

2009-01-13 @ 22:34:20
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback