Gaahh!!

2009-01-04 @ 09:35:09
Otroligt rastlös idag. Har ingenting att göra.. eller det fins saker att göra men så fort jag börjar så tröttnar jag. Blev irriterad på att älskling inte kan låta mig göra saker själv också. Tänkte juh som sagt ringa pappa och be honom hjälpa mig sätta upp hyllorna. Nämnde det för Andreas och fick "men tänk om du sätter dom fel" som svar. Vaddå fel?!?!?! Hur fel kan man sätta en j*vla hylla?!?!? Jag blir så less på hans kontrollbehov och perfektionism ibland. Han gör det inte själv och någon annan får inte göra det. När ska då saker bli gjort?!?!? Har juh fortfarande 7 flyttkartonger kvar att packa upp och jag kan inte packa upp dom för vi har inga hyllor att ställa sakerna på!

Och så går det bara runt runt i vårat hem. Det är massa som ska göras, men inget kan göras förns någat annat har gjorts och följer man allt till starten så är det något som Jag inte får göra själv. Så det står helt still här hemma.

Så nu försöker jag hitta på något jag kan göra utan hans medgivande, men ingenting är lockande. Återkommer senare om hur det gått för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback