Helgen som gått

2009-01-12 @ 08:53:06

Pappa fyllde år i fredags så vi var där och fikade. Fick även lite mat av mamma. Lördagen jobbade jag för att sedan komma hem och fira Andreas pappa hemma hos oss vid 4. Vid 7 sen så bar det av till Jajja och Dida. Jajja fyllde också år. Där var det lite suprise suprise. Dida hade fixat utan att Jajja visste något. Inget fancy, bara vi närmaste. Så vi drog av lite Sing star- tävlingar. Och som jag gissade redan innan så blev det utgång och man vaknade med en stor blå TG-blobb på handleden. Skit tråkigt var det. Jätte dålig musik och massa onödiga tjaffs. Drack inte så mycket dock så jag var fräsch på söndagen. Det var däremot inte älsklingen. Så vi satt hela dagen i soffan och degade. Brukar bli så stressad av det men jag kunde inte göra så mycket annat, hade så fruktansvärt ont i nedre regionerna av magen, typ mensvärk fast utan mens. Äggstockarna?? Lite orolig blir man eftersom det inte är första gången jag har så ont. Kunde inte röra mig periodvis. Älskling var ganska duktig på att ta hand om mig.

En ny vecka har ko mmit och det är tillbaka till jobbet som gäller. så jag måste kila.

Skriver kanske lite senare.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjej! Jag var också hemma hos er igår för att fika och få lite mat av din mamma ;) Vilket sammanträffande!

2009-01-12 @ 09:52:45
URL: http://elinsofia.webblogg.se/
Postat av: Camilla

du har inte funderat på om smärtan kanske kommer av att du har ägglossning???...jag brukar få ont då och det händer ju mellan menstrautioner...

kramar

2009-01-12 @ 22:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback