Inte mycket vettigt.

2009-01-29 @ 17:33:19
Jaha, dagen som gått och fortfarande håller på... Vi har gjort massa saker idag fast det känns som om jag inte gjort ett skvatt. Vi började med att åka till byggmarnaden för att köpa skruv till konsollerna till baren. Fortsattte till centrum för att köpa "klutt" till Andreas, gick en repa där. Försökte hitta några kul gardiner men det fanns ingenting av intresse. När vi kom hem så började vi skruva på baren men kom inte ens halvvägs till det var dags för mig att åka till komvux. Min lärare var sen så jag han kanske ha en halvtimmes genomgång innan det var dags att sticka till läkaren. Där gick det också bra. Hoppas på att medicinerna hjälper nu. *håller tummarna*  Tillbaka hemma hade Älsklingen spänt alla skruvar i alla stolarna så nu sitter man stadigt vid bordet igen. Dutti pojke! Har även övertalat honom att beställa sin dator som han plockat ihop från diverse nätbutiker och inte kunnat bestämma sig om i flera dagar.

Nu står älskling och tjuvläser över min axel och vill att jag ska komma och hålla ner bänkskivan så vi hinner klart med baren innan vi ska på födelsedagskalas. Svärmor fyller år.

Har jag tur kan jag fösa Älskling ur stolen ikväll innan vi går och lägger oss och skriva nått snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback