Rutiner

2009-01-08 @ 21:10:54

Okej, idag har temat på jobbet varit "fuck off and die!". Det har bara varit konstiga människor som varit inne och deras ända mål med dagen måste ha varit att göra oss som arbetar där förbannade. Så efter varje kund har man tänkt i sitt stilla sinne "Fuck off and die!". Både jag och Em.

Har beslutat att sätta rutin i mitt liv. Måste göra det nu. Vill vara nöjd. Ska lägga upp ett schema för mig själv och min vardag och följa det så gott jag kan. Sen kan man börja tänka på att gå vidare. JAg kan juh till exempel inte skaffa barn om jag inte har rutin på mitt eget liv. Så det är lika bra att börja nu! Hur orkar våra mammor? Hur fick dom allt att gå ihop? Min mamma är den bästa! Hon finns alltid där och stöttar och hjälper mig så fort jag behöver, Gråter när jag gråter och skrattar när jag skrattar. Jag älskar henne helt enkelt!

Så nu ska jag sova och imorgon snär jag vaknar är en helt ny dag och en vändpunkt för mig.

Hoppas jag.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback