Perfektionist?!

2009-01-27 @ 11:30:09
Provtagningen igår var inte speciellt farlig. Har hört från både höger och vänster att det ska göra så förbannat ont. Det var inte värre än en vanlig gyn undersökning, lite obehaglig helt enkelt. Matten gick väll också bra. Det gick väldigt fort i genomgången men jag tror jag hajjade ialla fall kanske hälften. Resten får Älskling hjälpa mig med. Kom även på varför jag ogillade matte lärare så när jag var yngre. Jag har alltid varit noga med hur det ser ut i  mitt matteblock, sitter och räknar rutorna så att det ska se i stort sätt perfekt ut, och så ber man om hjälp, läraren kommer, snor pennan och börjar frenetiskt skriva i blocket. Dom följer inga rutsystem och dom skriver alldeles för hårt så att det inte går att sudda bort. Mitt block ska vara perfekt! Det var därför jag slutade be om hjälp i skolan och det var därför jag drog mig för att fråga igår. Perfektionist!?! Jag vet inte. Hon fick i alla fall visa på ett kladdpapper sista gången.

Det började en ny på jobbet idag. Vet inte riktigt vad jag tycker mer än att det redan märks en viss favorisering från Chiefs och Mrs.S's sida. (många S där) Jag fick ett jätte dåligt första intryck men hon ska få några chanser till. Em verkar inte heller så förtjust i henne. Vi får se i slutet av veckan hur det gått.

Jag har även fått ont i min högra stortå. Inte på nageln eller på sidorna så det är inte nån nageltrång. Utan jag har ont på tåns motsvarelse till fingertoppen. Och det gör extremt ont, har vart så sen i lördags men jag kan inte komma ihåg att jag slagit i den eller något. I natt vaknade jag flera gånger för att täcket låg emot  och det gör ont att ha strumpor på mig. Skor ska vi inte ens prata om. Då är det jätte kul att ha ett jobb som man står på hela tiden. Blä!

Ska halta vidare och göra något innan lunch. Kanske kan få bort en kartong innan jag haltar mig hemmåt till älsklingen som jag övertalat att stanna hemma och laga mat till mig. Han får göra vad han vill efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback