Weeee!!

2009-01-06 @ 21:33:25
Jag har hyllor i vardagsrummet! Andreas och jag fixade alldeles själva. Han är nog rätt bra på sånt där i bland ändå. Pappa kom förbi en sväng för att kolla till oss... Vi hade lite skruvproblem ett tag. Men vi bytte skruv så det är väll kanske inte optimalt men dom sitter på väggen. Vi pratade om att byta skruv vid senare tillfälle men jag tror inte det kommer bli av.

Riktigt nöjd!

Åt helt vegetariskt ikväll... Avokado, bulgur och feta med vitlöks kaso och apelsin sallad till. Andreas tyckte det var jätte gott, vet inte riktigt vad jag tyckte. Var lite stompigt och enformigt. Men men, det var kul att prova.

Knutt börjar få lite hull nu. Jätte skönt. Han var så fruktansvärt smal ett tag, man såg ryggraden på honom när gick när det var som värst. Så skönt att han mår bättre! Lilla älsklingen.

Tillbaka till jobbet imorgon igen.. Ångest! Vill verkligen inte. Måste kolla allt med ansökningar och studielån också. Måste därifrån. Vill bara inte längre. Men om jag bara ser till att söka så löser det sig nog. Känns som om det kan göra det. Måste bara ta mig i kragen.

Ska gå tillbaka till Babe nu och se på lite när han spelar innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback