Omväxling förnöjer!

2009-07-03 @ 21:51:05

Min lilla Tiger är inte så modig. När åskan gicck låg han under sängen och pep, stackarn. jag visste inte vad jag skulle göra med honom, vi försökte leka, låta honom vara i lägenhetens tystaste rum men inget hjälpte. Storebror Knut var det ända som lugnade lite i alla fall.Mina charmtroll!

Idag har nog varit min längsta lediga dag någonsin. Vi har städat och fejat och fixat och donat. Det är faktiskt riktigt snyggt här hemma. Vi började med att städa, sen tog det lite stopp för det var tänkt att vi skulle bara ner massa grejer i källaren men kom på att Andreas pappa hade våran källar nyckel. Det blev till att tapetsera det sista i hallen istället. Efter det drog vi och hämtade nycklarna, slet ut en massa skit från källaren och proppade bilen full med det. Just nu har jag två balkong stolar i framsätet FYI. När källaren var tom var det dags att fylla den igen. Men på ett mer strukturerat sätt vill säga. Vi fick även skura golvet efter att Tsunamin från ovan dragit över Nynäs för andra gången. Alla fönster stog nämligen öppna så det vräkte rakt in. I alla rum. Så kan det gå. Nu är det i alla fall så städat att jag inte vet vad jag ska göra resten av helgen.

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sen vankas det the och skorpor för min del. Mums för magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback