Tuffa dagar.

2009-07-13 @ 10:16:11

Senaste tiden har jag inte haft mycket ork till att göra någonting. Känner mig helt nerslagen och ganska värdelös. Typiskt mig. Jag försöker göra mitt bästa att hålla humöret uppe och inte sinka ner mig för mycket. Det är dock inte speciellt lätt att gå till jobbet när det känns som om allt bara rasat för mig. Men jag repar mig nog. Har bröjat kolla lite efter andra jobb för jag orkar inte vara kvar här längre. Tur att det bara är en vecka kvar till semestern.

Annars har helgen bara flugit förbi. den rann mig mellan fingrarna som vanligt. Jag kan inte sysselsätta mig själv när jag är ensam. Andreas har juh som vanligt jobbat.

Förra veckan kom Bernhard och hälsade på på jobbet. Det var roligt att se henne igen. Vi har inte träffats sen i novebner när hon slutade. Annars har det inte hänt mer. Jag ska försöka rycka upp mig lite och peppa mig själv till att gå vidare och inte gräva ner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback