Mary Key

2009-07-17 @ 11:19:22
Vi har nog världens dödadste dagar på jobbet. Det kommer inga kunder och de få som kommer handlar inte.

Igår hade jag "Mary Key-party" hemma. Vi fick sitta och gegga in oss med diverse olika krämer och peelings. Gött! Men så förbannat dyrt. Jag köpte ett handset i alla fall med bivax och scrub och liknande. kan vara bra att he i vinter. Men 560:- kändes lite väl ändå. Hoppas den räddar mina händer i vinter. Annars vet jag inte om jag tycker att det var sådana mirakel som dom förespråkade.

Vi bestämde även att vi ska åka till kolmården med herr och fru Malmö och deras lilla fantastiska. Vi måste bara fixa en barnstol någonstans ifrån (vi kan nog låna från Andreas morbror) och se till att bilen funkar. Jag får tindra extra mycket med ögonen när pappa kommer hem på söndag. Den har juh lagt av igen, i och för sig så är det bara batteriet som är dött och jag vet varför men ändå. Pappa måste kolla säkringarna och sånt för att jag börjar tröttna. Bajs bil! Hittade förövrig "the perfect car" för ett tag sedan på blocket. Den hade allt som jag krävde från en bil och låg precis i vår prisklass. Till och med färgen var rätt! Trisst att det kanske inte var läge för ny bil enligt Andreas. Det är juh han som sitter på pengarna han vill inte (förståeligt nog) lägga allt på en bil innan han har fått nästa betalning. Dumma Italienare. Och jag har inte råd vare sig jag vill eller inte. Önskade mig den i födelsedagspresent närsta vecka av Babe. Tror inte jag kommer få den, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback