Frekvent?

2009-06-19 @ 11:03:17

Jag sa juh att jag skulle bli lite bättre på det här att blogg mer frekvent. Det sket sig. Jag har inte haft tid ärligt talat, har inte gjort annat än att måla, spackla, tapetsera och jobba. I säng sent och upp tidigt. Nu dock så är vi nästan klara. Det är lite småplock kvar och sen måste vi köpa en rulle tapet till, det räckte inte riktigt, vilket hon i affären sa att det skulle. Strunt samma, det kommer bli rikitgt snygg i alla fall.

På både gott och ont så kommer vi inte vara hos oss idag i alla fall, vi hamnar hos svärföräldrarna i alla fall trots att alla av oss inte vill det. Det kommer vara folk där som jinte riktigt har accepterat att det är (med största sannorlikhet) mig Andreas ska leva med. Känns inte riktigt som om dom tycker jag är "värdig" honom.

Förhoppningsvis går det bra ändå. Måste fortsätta att jobba nu.


Trevlig midsommar allihop!


Kommentarer
Postat av: tessi

va är de för skitsnack?! Klart du är värdig honom, gå dit och le dem rätt i fejjan och ge honom en smällfet kyss! hahahahaha

ha en fin dag!

2009-06-19 @ 12:00:10
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback