Ont i magen.

2009-06-01 @ 22:36:32

Dagen har faktiskt varit förvånansvärt bra. Har vart och plockat på lagret så dagen har varit lång men på ett sånt där skönt sätt när man känner att man åstakommit något.

Just nu sittar jag med världens magknip. Har som vanligt ätit för mycket när det står tacos på bordet. Boston tea party visas på dumburken, dom är ju totalt galna. Nästan jobbigt att se.

Babe ramlade på inlines idag. Klant! Han lär nog bli ordentligt blå på rumpan. Han skrapade upp tummen ganska nasty också så jag har fått träna på att vara mamma och plåstra om. Dumt nog hade han inte sköljt det ordentligt när han kom till mig och hudfliken hade hunnit suga fast för mycket för att göra något åt det. Förhoppningsvis växer väll stenarna ut.

Ska kanske köpa en ny liten dator till mig själv och sälja den "gamla" till mamma. Hon skulle se över finansersa och fundera under dagen. Den "gamla" var lite av ett panik-köp och jag trodde att den skulle vara vit på både utsidan och insidan, men där hade jag fel. Nu är jag väldigt sugen på den här:

Rosa och fin! I Like! Blev helt kär när jag såg den. Den är perfekt!


Nu ska vi sova tror jag. Babe ska upp tidigt, med andra ord jag likaså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback