Sommar!

2009-06-26 @ 23:52:30
Ojoj.. Intervjun tror jag gick ganska bra. Vi var 7 st som skulle sitta och diskutera olika problemställningar och uppgifter. Försökte verka smart och prata så mycket och så vettigt som möjligt. Av oss 7 som var där så var det bara jag och en annan som var helt i tid. 2 kom springade precis när vi skulle stänga dörren och dom andra 3 kom när vi redan hade börjat. Så där låg man på plus i alla fall. Efteråt var jag bara helt och totalt känslomässigt död, Orkade inte bry mig om något. Allt hade vart som en bergochdalbana innan så jag hade nog gjort slut på alla känslor. Var varken hoppful, nervös, glad, orolig eller nervös. Jag bara var. Nu har jag dock rätat ut mig och kan återigen bli både glad och arg.

Em kom tillbaka idag! Måste erkänna att jag fakrtiskt saknat henne. Hon har vart på semester i 2 veckor. Dock sa hon upp sig idag också. Är glad för hennes skulle, våran arbetsplats är inte direkt rolig om man säger så. Hon har även lovat om jag inte kommer in på skolan så ska hon komma och hemsöka mig tills jag säger upp mig. Jag är rädd att jag blir kvar annars.

Det har varit härlig sommar de senaste dagarna måste jag säga. I onsdags hade vi som plan att åka ut med båten på en premiär tripp och äta picknick på sjön. Men det gick itne så bra. Båten ville inte starta utan hade batterislut. Det måste vara något med den som är felkopplat för det är andra gången det händer på  mindre än en månad. Det blev picknick i båten vid bryggan istället. Det var i och för sig mysigt det med.

Grillad kyckling, mimosasallad, vitlöksbröd och jordgubbar. Mums!

Igår blev det faktiskt en sommardrink i solen på balkongen. Jo jag vet att det inte var helg riktigt än men vem kunde motstå?!


Kan juh slänga in en bild på mitt nya rengjorda och påfyllda akvarium när jag ändå håller på. Det har varit alldeles igenvuxet och de fiskar som en gång fanns där i har gått vidare, inte alla men nästan. Men nu är det rogivande att titta på igen.


Nu ska jag lägga mig på min fantastiska spikmatta en stund sen ska jag sova riktigt gott.
Ska nog hinna med en update imorgon tror jag. Ska försöka ta mig ro och tid att plantera mina blomlådor innan blommorna dör i plastbacken där de står. Sov gott mina vänner. Ni andra också för den delen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ok, tack



Jag vill också ha en spikmatta.. funkar det?

KRAM!

2009-06-27 @ 15:14:27
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback