Hittills...

2009-03-15 @ 15:31:54
En del har blivit gjort. Det har inte bakats något bröd och heller inte städats i köket och kylskåpet. Garderoben är dock rensad och det är undanplockat nästan överallt. Skulle ha kunnat vara mer aktiv men det tog tid att stryka gardinerna jag hittade längst in i garderoben som jag tänkt sätta upp, tiden bara sprang iväg. Ska strax åka och hämta Älskling och när vi kommer hem ska vi bära ner saker i källaren. Ska försöka fortsätta städa när jag kommer hem sen. Skulle vara skönt om allt blev klart. Sen har jag även kommit på hur jag ska göra med alla gardiner här hemma. Det ska klippas och skarvas och trixas med allihop för att få dem att fungera. Längtar efter att få sätta igång med det också. Men det skulle vara gott med bröd med. Hmm samvetskval. Är nog större chans att jag bakar ikväll än syr gardiner. Framtiden får utse.

Dags att gå till bilen nu. Så får vi se om jag får min efter längtade juicepress idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback