Monsterögat Moody

2009-03-24 @ 22:45:26
Vaknade i morse och mitt öga var helt igenklibbat! Svullen som om jag jag fått en armbåge i ansiktet. Härligt! Gick till läkaren (som förövrigt tog en timme att få träffa) och det visar sig att jag fått någon bakterie i ögat. Happ, ögondroppar var tredje timme. Le och se glad ut Sara! Det är bara se ut som ett monster och gå till jobbet ändå. Folk har undvikit att prata med mig och barnen har blivit rädda. Super! That's life. Hoppas det går över snart.

Vi har även fått en Prao på jobbet. Tycker inte om Prao. Det räcker liksom med att jag ser till att hålla mig själv sysselsatt. Behöver inte en pajsare till att sysselsätta. Det är rätt svårt att hitta på något som stackaren kan göra i 2 veckor. eftersom han inte får stå i kassan och inte har någon nytta av att lära sig leveranssystemet. HIttills har det blivit att klistra prisettiketter och plocka undan provade skor. När blev jag Prao-ansvarig?

Andreas ligger i tvist med mobilföretaget Tre. Han fick fel headset till sin telefon och Tre är så osammarbetsvilliga att han nu ska vända sig till Allmänna reklamations nämnden med konsument vägledaren i ryggen. Vilken soppa. Rätt ska vara rätt. Det handlar mest om en principsak.

Annars har det inte varit speciellt händelserikt i mitt liv på senaste. Det har rullat på som vanligt. Så det har inte funnits något vettigt att skriva helt enkelt. Får ta och aktivera mig mer. Ska försöka bättra mig.

Men nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback