Provet

2009-03-02 @ 23:54:13
Som jag misstänkte gick matteprovet åt fanders. Kom hem och kände mig skapligt värdelös. Har suttit och pluggat sen dess (20.00). Har nog fått rättsida på det mesta. Ska repetera resten av veckan så att jag förhoppningsvis klarar det nästa vecka. Har även prov i företagsekonomin då, men den är jag inte speciellt orolig över. Har lättare för sånna ämnen.

Andreas börjar jobba på Italien-projektet imorgon. Dom blev inte lika många anställda som dom hoppats så det kommer bli mycket mer jobb än väntat. Däremot får dom mer lön som kompensation. Tackar!! Nu ska det bli en ny hall! Även om han kommer jobba mesta delen av dom kommande 2 månaderna så är han i alla fall hemma till skillnad från de andra gånger han jobbat extra mycket.

På jobbet är det faktiskt förvånansvärt bra, Chief är iväg på mässa så vi har det lugnt och skönt. Konstigt nog så hinner vi mycket mer av det vi måste göra när han inte är där och stressar upp oss. Det känns inte tungt att gå dit imorgon i alla fall.

Vi bestämde igår att vi ska ha mys med lilla Zarha på fredag. Svärförälldrarna skulle iväg på middag med vänner så vi passar på att umgås lite med sötisen. Hon börjar bli så stor. Får se om hon vågar sova kvar eller om jag får köra hem henne på kvällen sen.

Nu känns huvudet som en tvättsvamp igen så jag ska ta en snabbcheck i blogg världen och sen ska jag sova! Behöver vila om jag ska orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback