Tidsplan!

2009-03-17 @ 23:35:57
Jag vet, skit töntigt men jag funkar inte utan att ha planerat i detalj vad jag ska göra. Idag såg det ut som så att jag skulle laga mat, städa, gå ut och gå och tillsist plugga. Jag har faktiskt hunnit med alltihop. Dock körde jag fast i pluggandet och har ägnat de senste 40 minuterna till att googla uppgiften. Riktigt drygt. Har fortfarande inget svar på hur jag ska göra så jag mailade min lärare.

Kollade lite på det här med att plugga vidare igår och idag på lunchen. Det visade sig att det bara är Nackademin som har kurs start i stockholm till våren, av dom utbildningarna som intresserade mig. Känns lite värdelöst. Jag blev juh ratad förra året så vad är det som säger att jag inte kommer bli det i år igen. Har en olustig rädsla för att bli avfärdad igen. Går inte att förklara så jag går inte in djupare på det.

Andreas föreslog igår att vi skulle flytta till Italien om han fick förlängning på projektet. KÄnner mig inte så pepad till det. Vill juh som sagt plugga vidare till hösten. Har liksom inte tid att sitta i Italien och gotta mig. Jag har egna planer. Vill bli klar med utbilningen innan jag går vidare. Men det löser sig, han jobbar juh hemmifrån i dagsläget som sagt.

Kan juh passa på att slänga upp lie bilder på mina tokstollar här hemma.

Knut och Andreas slickar gräddvispar, vad ska jag med barn till?!


Ser ni knölen på mattan?!


Lyfter man på mattan hittar man en liten Tiger. Vet inte varför, men han har fått för sig att han ska ligga där. Ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback