Utan en blå blobb!

2009-03-15 @ 09:55:54
Vaknade imorse av Älsklings klocka och kände att det var så gudomligt skönt att inte vakna bakis. Vi hade sagt att vi inte skulle ut igår, men så kom Jajja förbi innan vi gick till svärförälldrarna och tyckte att vi skulle hänga på till TG efter melodifetivalen. Lite lockande var det juh, det var juh roligt förra helgen. Men sen kände jag bara att det inte är värt det med tanke på hur dåligt jag mådde förra söndagen. Vi gick istället hem och la oss vid 12.

Men vilken skräll, Malena Ernmans La Voix!! Bra där svenska folket! Otippat men mycket bra. Hon var en av mina favoriter och jag tror att den kan gå hem i det stora hela också. Vem som helst förutom Caroline af Ugglas hade jag vart nöjd med.


Idag tänkte jag försöka städa lite. Eller ja... mycket! Det är hemskt vad det ser ut här hemma, vi är fruktansvärt dåliga på att hålla iordning. Ska göra ett försök till att städa allt idag. Sen ska jag försöka ta ett rum varje dag. Det tar juh inte så lång tid då liksom. Om jag ska hinna innan jag ska hämta Älskling i kväll så är det nog bäst att jag börjar.

Får se om jag tröttnar och återkommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback