Prov

2009-03-13 @ 21:30:39

Jag kom på något tidagare idag som jag tänkte att jag skulle skriva om, men nu har jag glömt bort det. Rakarns!

Hämtade ut min nya lur idag på lunchen. Härligt! Den var finare än jag väntat mig och än så länge stormtrivs jag. Tog även hem nya "puppor" från jobbet idag. blev så kär i tisdags när dom kom att jag inte kunde motstå. Ville bara ha ett godkännande från Babe först.
 
Spenderbyxorna på idag! Skorna dras på lönen och telefonen kostar mig inget. Ibland har man det bra. Jag börjar känna mig som den rosa flikka jag påstår mig vara. (Känns mer än det syns i vanliga fall)

Fick tillbaka matte-provet igår. Otroligt nog så var jag godkänd! Jag hade verkligen inte väntat mig det! Glada nyheter. Gjorde juh även prov i företagsekonomi, det gick bättre än jag trodde men sämre än jag hoppats. Fick blackout. Sånt man får leva med. Tror att jag blev godkänd i alla fall, skulle bli förvånad om jag inte blev det.

Annars står det ganska still. Har gjort matlista för 4 veckor fram över. Är trött på att inte veta vad man ska äta när man kommer hem.
Helgen ska spenderas så mycket den kan. Planen ser ut som så att jag ska jobba imorgon 10-15, Städa fram tills typ 18.30 och sen bege mig till svärföräldrarna för lite melodifetivalfinal med pompa och ståt. Liten tradition vi har. Söndag blir nog till att städa det jag inte hann med, förhoppningsvis bakar jag nytt bröd och kanske kan jag hinna med att sy mina nya gardiner. Är lite optimistisk i mina planer, men man lever på hoppet!

Nu ska jag sätta mig och leka med min nya telefon och spela ringsignaler så som fjortisarna man hatar på tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback