Min hall.

2009-05-15 @ 23:42:21
Hamnade lite efter i tidsplaneringen idag men jag lyckades vara riktigt produktiv ändå. Halv 11 var vi vid färgaffären och vid 11 hade vi hittat några prover att ta hem. Det blev lunch med Pappa och sen hem. Typ halv 1 gav vi oss av igen och beställde tapeterna och efter det vidare till IKEA där vi handlade massor. Så pass mycket att jag var tvungen att ringa lillebror och be honom logga in på min bank och föra över pengar. Men nu har vi allt till hallen. Eller nu ljög jag, vi ska lägga något gosigt på bänken men vi glömde det. Sen ska det köpas lite garderobsinredning också men vi hann inte för vi drog runt i kungens kurva tills klockan var typ 6 och sen vidare till Giganten för att hämta Babe's sommarschema. Vi var inte hemma förren nästan 8. Och då var det liksom ingen idé att dra iväg igen, allt var juh stängt vid det laget. Söndagsnöjet kanske?!



1. Skoskåp
2. Hatthylla
3. Bänk och skohylla
4. Svarta inslag
5.Matta
6. Tapeten (ser dock vitare ut i verkligheten)


Efter många om och men och mycket lockande på Tiger,
så gillade snuttarna mattan också.


Tanken var ju att det skulle vara en skohylla,
inte en våningsäng för kissar.


Lägger upp lite för- och efterbilder sen när det är klart. Men först blir det Italien!!

Dags att dricka upp vinet och ta nattciggen. Jobbet kallar imorgon. Juste Sjösjukan igår verkar ha gått över. Annars hade jag inte vågat flänga runt som jag gjort idag. Gissar på att det var typ vätskebrist för jag drack jätte mycket vatten innan vi gick och la oss och när jag vaknade var jag "frisk".
Röka var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback