Brevpapper och felstavningar!

2009-11-16 @ 21:22:37
Hej hej!

Idag har varit en sån där dag då saker inte riktigt har gått som jag vill. Föremål har fallit ur händena på mig jag har gått in i saker och bara varit ganska trött på mig själv. Jag behöver nog sova mer.

Andreas satte just sitt headset på mitt huvud så att jag var tvungen att prata med hans spelkompisar. Huvva, läskigt!

När jag var liten hade jag en brevvän. Och bara för det så "tvingade"  jag min mamma att köpa ett brevpapper till mig med troll på som luktade. Det luktade nästan som luktsudd, fast lite bättre. Idag kom det in en kvinna som luktade preciiis så. Undra vad det var för en parfym, det var nästan så att jag frågade. Måste hem till mamma och leta redan på min brevpapperpärm!

Beställde nyss lite saker på nätet. Som vanligt fick jag en orderbekräftelse till mailen och när jag öppnar den så är den adresserad till Sara Lindamn. Snyggt, jag kan inte ens stava mitt namn. Jäjä det fick vara så, tror inte att någon annan än jag som bryr mig. Det lär ju inte vara så att brevbäraren inte förstår i vilken låda han ska lägga den direkt.

Har hitta en kille i malmö som säljer böckerna jag behöver till skolan. Har mailat lite med honom och förhoppningsvis så kan han skicka dom till mig. Känns som om det är lite långt att aka och hämta dom bara sådär. Om det inte hade vart för att jeg behöver dom om 2 veckor så hade jag kunnat möta honom där nere eftersom vi ska dit över nyår. (Vi ska väll fortfarande det Vera?) Men så är inte fallet.

Det blir nog bra. Ska fortsätta jävlas med Andreas nu så att han dör i sitt spel. (Som om han inte var tillräckligt bra på det själv)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Vera

HÖRRU! Jag kommer upp på söndag. Om det inte är försent kan jag ju ta med dem upp (om det inte är alltför många och tunga). Måste dock veta så jag kan åka och hämta dem redan imorgon! (lördag 21/11)

2009-11-20 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback