Då var det dags igen.

2009-11-17 @ 22:03:24
Var och simmade idag. Så skönt att vara igång igen. Men det kändes att det var ett tag sedan. Fick mig en liten bastu också med hårinpackning, så nu luktar håret så där gott som det brukade.

Andreas lillasyster fyller år på söndag och som vanligt har v ingen aning om vad vi ska ge henne. Gissar på att det kommer sluta med att det blir något spel till hennes Nintendo DS, sånt tycker Andreas om att ge bort. Vi sak dit på söndag på fika. Babe har tagit ledigt från jobbet så att vi kan vara där samtidigt som resten av släkten. Innan tänkte vi nog springa på en husvisning. Nä, vi ska inte flytta men jag tycker det är så kul med visningar så vi går ibland ändå. Och i framtiden ska vi ju hellst bygga hus själva så det är bra att kolla runt lite och se på fiffiga planlösningar och annat skoj.

Jag känner att jag inte har så mycket intressant att skriva idag så jag tror jag struntar i det här och går till kojs. Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback