Fryser!

2009-11-07 @ 17:37:06
Nackdel med hörnlägenhet, det är tokvarmt på sommaren och svinkallt på vintern. Jag vet inte om det är så att dom inte slagit på värmen ordentligt i huset eller om elementen bara är dåliga men dom är maxade och jag fryser som sjutton. Till råga på allt så är fönsterna dåliga och drar vilket inte direkt hjälper.

Tänkte att jag skulle träna upp lite värme i kroppen mad min WiiFit-bräda. Men som vanligt när jag bestämmer mig för att använda den så har Andreas älsklingen lånat ut kontrollerna. Alltid samma sak. Så det blev inget träna. Nu när jag äntligen övertalat mig själv. Skit.

Hur kommer det att jag är jätte peppad att fixa oxh dona här hemma när jag är på jobbet, men så fort jag kommer hem så tappar jag all lust och tycker att jag inte gör något annat än städar när jag väl är ledig. Teori någon?! Förhoppningsvis fastnar jag inte i den cirkeln imorgon.

Och så ska man komma på något att äta igen. I hate it! Kan ingen bara kom hem till mig och laga snabb, nyttig och god mat till mig varje dag? Gratis. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback