Innan jag går och lägger mig

2009-11-15 @ 00:17:36
Nu sitter jag här men Älskades armar runt mig och bara njuter. Ibland känns livet bara såå bra!

Middagen i blå villan var trevlig. Det skulle ha blivit fläskfile och potatisgratäng, vilket jag hade blivit såååå glad om det hade blivit eftersom det bara blir mos i form när jag gör gratäng. Men Bobbo och Carro hade protesterat och insisterat på att det skulle vara taco istället för det ville dom ha. Så taco blev det. Trist att vi åt det förra helgen och har haft det i matlåda i veckan. Men men. Funderar på att försöka mig på gratäng imorgon kanske. Har ju längtat efter det i flera veckor. Hoppas jag orkar.

Nu tror jag nog däremot att jag ska låta huvudet slappna av och ögonlocken falla ner. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback