Kryptiskt.

2009-11-12 @ 20:56:56

Jag behöver prata av mig men jag vill inte prata med någon.

Jag känner mig
Orolig. Förväntansfull. Glad. Rädd. Tvekande. Förhoppningsfull. Häpnad. Nervös. Osäker.
Självsäker. Fundersam. Otajmat. Lugn. Ledsen. Desperat. Skräck. Fasa. Lycka. Stolthet.
Njutning. Extas. Chock. Förvirrad. Nöjd. Upprymd. Kärlek. Fantiserande. Älskad.
Allt på samma gång!

Jag känner mig som en skakad läsk som bara väntar på att explodera! Det bubblar i hela mig. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag börjar bli sams med tankarna, men än är det en lång bit kvar och det kommer variera för varje minut.

Senare kommer jag kunna förklara varför det är så här, men inte än. Jag vill vara säker på min sak och inte ta ut saker i förskott. Inte heller förkasta de olika möjligheterna som finns.

Jag är lite upp och ner just nu, hoppas det är okej.


Kommentarer
Postat av: frida

nu blir jag orolig!

men anar vad det kan vara!!!!!!!!

2009-11-12 @ 21:27:08
Postat av: Tessi

är du gravid???

2009-11-12 @ 21:57:33
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Caisa

men Sara..det är väl inte så att du är gravid...!?

Kram

2009-11-16 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback