Last day at home.

2009-11-24 @ 21:48:07
Mina böcker kom idag. Äntligen, var lite rädd att jag skulle bli blåst. Man vet aldrig med dom allra trevligaste människorna ens en gång. Beställde som sista böckerna i söndags så förhoppningsvis ramlar dom in snart dom med. FResten får jag önska mig i julklapp. Sen är det det där med datorn. Tror jag kommer vara ibehov av att köpa en ny laptop. Är verkligen rädd att den här är för liten. Men Carro hade nån fin på jobbet som jag funderar på. Ska ta mig dit och kolla på den har jag tänkte.

Imorgon är jag tillbaka på jobbet. 4 dagar kvar. Amazing! Det är lika skönt som det är skrämande. Jag är näst intill "skitapåmigavrädsla"-rädd. Men jag tror det kommer bli riktigt kul också på samma gång. Inte att gå tillbaka till jobbet då utan att äntligen få börja plugga.

Gick runt ringvägen med Carro idag. Skönt att få komma ut och hämta lite luft. Har suttit inne sen i fredags faktiskt, trots det fina vädret som va i lördags. Har mått hel-funky. Dock fick jag 2 vattenblåsor under promenaden, En på trampdynan och en mellan tårnra, aldrig vartit med om förut.

Snart dags att gå och lägga mig om jag ska orka jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det :/



4 dagar kvar! Spännande. När börjar du plugga då?

Ha en bra dag!

KRAM

2009-11-25 @ 10:00:15
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback