Måndag igen.

2009-11-02 @ 20:55:28
Andreas är på möte på jobbet ikväll så jag är hemma själv. Så jag skulle tro att det blir mys i soffan för min del. Han var söt och kom och sa hejdå till mig på jobbet innan han åkte. Snutten.

Jag kom ihåg att skicka iväg mitt H&M paket idag i alla fall. Känns bra att jag fixade det den här gången. Glömde det sist så jag fick behålla kläder jag egentligen inte ville ha. (Som nu har blivit lite av favoriter trots allt)

Helgen var som förväntat. Riktigt superkul på lördagen och bakis på söndagen. Utklädnaderna var riktigt seriösa. Jag släppte alla ramar och har nog festat klart för ett tag fram över. Skönt.

Väntar på beskedet från skolan nu. dom skickade det i fredags med posten så jag trodde jag skulle få det i lådan idag. Men inte det, det kommer nog imorgon. Däremot kom att annat efterlängtat brev. Eller rättare sagt paket. Vi skulle få "Bamse och den flygande mattan" på dvd i och med våran prenumeration på tidningen. Och den kom idag. Som bonus så kom det även en söt liten klocka. En sån som man tjatade om när man var liten. Det var nostalgi det. Lycka.

För en gångs skull så ska jag faktiskt sätta mig och titta på program som jag vill se. Sånna som är bannlysta när Babe är hemma. Man får ju passa på.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej sötnos!

Du var riktigt bra utklädd i lördags!!

Vem var det som vann?

Jag var ju nykter och kände mig så stel på dansgolvet :/ det var himla kul och träffa dig!

Kramar!



2009-11-02 @ 21:33:48
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback