Än finns det hopp!

2009-10-21 @ 23:05:49
Ibland börjar jag fundera på vart alla trevliga männsikor tagit vägen. Igår träffade jag en av dem. När jag cyklade tillbaka till jobbet igår efter lunchen så möter jag en dam på sin cykel som hojtar "Se upp det ligger glas på vägen där framme!" Tack hojtar jag tillbaka. Och mycket riktigt så ligger det en sönderslagen flaska på marken en bit längre fram. Troligen hade jag inte hunnit väja om hon inte hade varnat mig. Det är så lätt att vara trevlig! Tråkigt att inte fler är det. Tack!

Kaos på jobbet som vanligt. Just för tillfället ligger det 2 stackars götlaborgare och lägger nytt golv i hela butiken. Hoppas dom inte behöver hålla på hela natten. Det var snack om att vi skulle ha stängt imorgon eftersom vi måste riva kassadisken för att kunna lägga golvet. Men dom ändrade sig precis innan vi stängde. Det kommer få stå en stackare i entrén hela dagen imorgon och slussa upp folk till övervåningen och sen ta betalt vid någon provisorisk lösning innan den nya disken kommer på plats. Jag är så glad över att jag är ledig så jag slipper vara den som får stå där. Jag ska nämligen till stan och shoppa! Fylla på höst/vinter garderoben lite vettja! Carro ska få hjälpa mig. Dessutom kom mitt paket från H&M idag. Lite att skicka tillbaka och lite att spara. Som vanligt. Däremot ska jag komma ihåg att skicka tillbaka det jag inte ska ha den här gången.

Att behålla:

Måste dock byta till en mindra storlek.

Satt lika fantastiskt som jag hade hoppats på!

Super mysig!

Även Andreas fick en tröja

Den satt så bra att vi ska beställa fler i andra färger!

Jag drömde för övrigt om Mimmi inatt. Kommer inte riktigt ihåg vad det handlade om men jag mådde bra när jag vaknade i alla fall. Det brådar ju gott hur som hellst.

Om jag ska orka med att ta 9-tåget imorgon som jag och Carro bestämt så är det nog dags att gå och lägga sig nu.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tröjan med polokragen såg ut som en riktig "Sara-tröja" :)

Vad bra att det kändes bra när du vaknade, då var det nog ingen mardröm iallafall,

ha en fin dag på jobbe

:*

Kramar!

2009-10-22 @ 09:38:59
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Malin

Snygg jacka!

2009-10-25 @ 09:03:25
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback