ända/enda?!

2009-10-04 @ 00:52:27
Efter denna supervecka på jobbet är det skönt att ha helg hela helgen. Trist nog avslutade jag fredagen med ganska hög feber och galet halsont. Idag har jag varit feberfri men halsen känns som ett rivjärn.

Idag har vi gjort stan. Eller ja centrum i alla fall. I nynäs. Jag vet inte att det inte är så mycket till centrum, men jag hittade det jag ville ha. Nästan. Imorgon ska vi in till stora staden stockholm. Måste komplettera lite i garderoben. Får se hur långt pengarna räcker.

Andreas köpte ett nytt spel igår av en kompis. Faktiskt ganska intressant story måste jag säga. (Men skvallra inte för Andreas att jag sagt det) Tror dock att jag ska försöka locka honom ifrån det nu så att vi kommer upp skapligt imorgon. Jag behöver sova så som jag har jobbat den här veckan.

Andreas lillebror och hans flickvän har precis fått tillgång till sin första lägenhet tillsammans. Så vi har varit där och målat hela kvällen. Vitt, vitt, vitt, men det blir fint. Dom började imorse och tänkte vara klara imorgon kväll. Spackla, måla hela lägenheten x2 och städa. Jag vet inte men det verkar lite väl optimistiskt. När vi kom hem så fanns det inte en enda parkering i hela kvarteret. fick ringa pappa och kolla om det var okej att parka på hans jobb. Så nu får vi en liten promenad imorgon när vi ska hämta bilen.

Jag fick förövrigt just googla stavningen på ända och enda. Vilken är vilken liksom?! Nu har jag koll, för stunden i alla fall. (Ända = rumpa) Jag har nog skrivit tvärtom flera gånger här, ber om ursäkt. Man skulle ha vart lika smart som i Mimmis dröm.

Nu ska jag försöka sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback