Svensk höst när den är som sämst.

2009-10-22 @ 21:09:20
Antar att det inte bara är jag som har känt av vädret idag. Disigt och regnet småsticker i ansiktet. Håret blir blött utan att det egentligen regnar. Blä!

Shoppingen gick väll sådär. Jag var jätte taggad när jag åkte in med sen dalade det sakta men säkert av. Som vanligt. Jag vet liksom aldrig riktigt vad jag vill ha och då tar det sån tid innan jag hittar något som faller mig i smaken. Samt att jag alltid ska komma på att jag vill ha något typ 2 timmar efter att jag provat det så jag måste spronga tillbaka. Det blev i alla fall ett par helsvarta jeans, 2 skjort-klänningar (Samma som jag hade beställt men som var för stor. Nu även grårandig.) och ett par skor. Ville ha 2 par men Carro fick mig att inse att jag troligen inte kommer använda dom tillräckligt ofta trots att dom var så snygga. Dom var lite för höga i klacken.

Andreas hade återigen tappat inspirationen idag så han hade inte jobbat någonting. Tycker synd om honom när det blir så, jag ser vekligen hur han vantrivs med det. Min älskade. Han hade varit duktig och ringt runt efter lite delar till våran bil som står på verkstaden. Jag lyckades kvadda den innan helgen, mer än så säger jag inte för det var bara en klantig olyckshändele. Troligen kommer det dock att kosta mer att fixa än vad bilen egentligen är värd. Men Andreas pappa vill ha bilen när vi inte vill ha den längre så det är bara att fixa antar jag. Jag var mycket nöjd med att han fixade delarna i alla fall så jag gick och köpte ett nytt spel till honom som tack. (Han hade dock bett mig göra det om jag hade tid.)

Nu kom en gos-kisse och vill ha min uppmärksamhet så det är dags att sluta. Fortsatt trevlig kväll. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varit otrogen nått mer?

2009-10-24 @ 09:44:45
Postat av: Anonym

jag vet vem du e ditt dumma kossa

2009-10-24 @ 21:36:14
Postat av: Anonym

jag vet vem du e ditt dumma kossa

2009-10-24 @ 21:36:46
Postat av: Anonym

din

2009-10-25 @ 01:16:18
Postat av: Andreas

Vilken störd människa skriver något sånt i någons blogg?

2009-10-25 @ 08:25:52
Postat av: m

Troligen nån som e sjukt avis på S

2009-10-25 @ 10:20:35
Postat av: Malin

det var jag som va M...



som sagt troligen nån som e sjukt avis på Sara, och bara vill förstöra och göra henne ledsen, galet av folk är dumma i huvudet. Stå på dig Sara!!!

2009-10-25 @ 10:22:19
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: frida

uppenbarligen någon som vill göra dig ledsen sara!



kul att den anonyma där uppe vet vem det var som frågade om du varit otrogen nått mer.

snart vet vi ;)



hon, han, den, det, ska hålla sig lååååååååångt borta från Nynäshamn >=)

kram

2009-10-25 @ 11:16:17
Postat av: Vera

Ja vilket pucko! Men du ska inte ta åt dig Sara. Du vet vad du gjort och inte gjort och den som tror nåt annat kan fara åt he***te

2009-10-28 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback