Up and running

2009-10-27 @ 23:18:49
Första dagen i den ny-öppnade butiken till ända. Alla öppnings-kampanjer har istort sett sålt slut. Bra dag helt enkelt. Dessutom jätte kul att vi har fått massor beröm för hur fint det är (av kunder då och inte av Chief). Bara 3 dagar till helg.

Vi åt nått jätte skumt idag. Kycklinggratäng med cashewnötter. Det var grillad kyckling i form med carbonara över och smält ost. Till det skulle man ha rostade cashewnötter och ris. Innan jag visste helt vad det var så lät det jätte gott, men sen när jag stog med ingredienserna framför mig så blev jag skeptisk. När passar kyckling och carbonara ihop? Brukar ni ha cashew på carbonara och brukar ni äta det till ris? Jag vet inte ens om de olika sakerna funkade ihop. Det smakade inte illa, men det var heller inte gott. Endast konstigt var det i alla fall.

Är lite rädd att jag håller på att dra på mig en förkylning igen. Började snora idag, inte bra. Jag var ju nyss sjuk. Cat såg riktigt hängig ut när vi gick hem så jag antar att det är en ny bakterie på ingång. Blä.

Sov inte jätte bra inatt om man säger så. Kunde inte somna till att börja med och när jag väl blev trött så blev jag även hungrig. Åt lite och gjorde ett nytt försök. Somnade och sov riktigt oroligt, det var så mycket att komma ihåg till idag att jag inte riktigt kunde få ro.

Ska göra ett nytt försök nu ikväll och hoppas på att jag känner mig mer utvilad imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback