Smack

2009-09-25 @ 18:31:43
Ingår kroppen när man handlar kläder på nätet? Tänkte eftersom kläderna sitter så bra på den liksom.

Idag har jag (återigen) inte gjort ett smack. Började dagen med lite serier som jag fastnade vid. Nu titta jag på tv samtidigt som jag kollar runt efter lite nya kläder. Känner att allt som jag köpte i somras liksomkänns lite för somriga. Nu vill jag ha nya fina höstkläder! Får se om det blir några. Jag vill känna mig fin men fin går liksom inte direkt hand i hand med mitt jobb. Och när jag är ledig sitter jag ju bara hemma. Så vad ska jag med fina kläder till?

Andreas slutar 7 idag så han är hemma till 9. Däremot så jobbar jag imorgon och han är ledig. Känns osm om vi aldrig har en dag tillsammans. Jag önskar att vi levde ett liv där vi båda är lediga helger varje helg. En dag kanske... man kan ju alltid önska!

Jag återkommer senare. Det har tagit mig typ 2 timmar att skriva det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback